lördag 7 juni 2008



Idag är det betydligt svalare ute. Blev inte av att jag skrev något igår. Det åskade runt omkring så jag drog ur allt till dator så inte åskan ska slå sönder modemet för då är det färdigt. min dotter ska med min lillebror och hans fru på krusing idag, jag har ingen bil att krusa så jag får vara hemma. Igår var vi till min kusin på fika och åt jordgubbar mums vad det var så gått, älskar jordgubbar. Hoppas det blir lite på vårat jordgubbsland i år. Sen på kvällen igår var vi och gratulerade Mikael på hans 20 årsdag där fick vi smörgåstårta och det är inte så dumt det heller. Ska knalla upp till min bror och titta på bilen dom har köpt den var jätte fin det lilla jag han se igår. Ringde min dotter igår och dom var och solade vid sjön, de har en bit att åka innan dom kommer fram till badplatsen. Inte lätt när man bor mitt i stan. Här hemma kan man ju lägga sej på gräset och sola om man vill. Men det är ju skönare att vara vid sjön då kan man ju hoppa i och ta sej ett dopp om det blir för varmt.

Inga kommentarer: