onsdag 18 juni 2008


Igår kväll tog jag mej ett fotbad, måste ju testa fot vårdsetet jag köpt från partylite. Det var allt bra skönt först filade jag fötterna sen tog jag fotskrubben, man ska kunna klara sej med bara fotskrubben om man gör fotbad regelbundet med ca två till tre gånger per vecka. Så det ska jag testa nu när jag har egna fot vårdset.


Sen idag har jag dragit snabeldraken över golven det får räcka så. Det blir allt midsommar fast inte jag städar ihjäl mej.
La på min nya matta som jag fått av min moster, det blev jätte fint. Den går i olika gröna nyanser vi har ju gulgrönt i vardagsrummet jag har också gröna gardiner så nu är det grön kan jag lova. Min son åkte till sin Amanda idag, han tog ledigt från skogen i morron det kan han allt unna sej så som han har jobbat. Med att vara med och vara brandvakt nu när det brunnit så här omkring.



I kväll lär man allt titta på fotboll (har väl inge val) få se hur det går för Sverige idag. Dom hade ju otur när de spelade mot Italien. Vet inte vilka dom möter idag men det visar sej väl skulle jag tro. Ha ha så intresserad av fotboll är jag ha ha

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad skönt med fotbad..ja jag ska nog göra som du att man filar först och sen tar fotskrubben,men de är ljuvligt när de är klart.Ja de blir midsommar ändå oavsett om de är städat eller inte...Ja jag ska åka och hämta jonna nu..ja de blir skönt för hå.att vara ledig i morgon,ja dom har jobbat hårt våra söner...karm kram kussen

Anonym sa...

Hej Jennys mamma Carina! Sverige har inte mött Italien under EM 2008, om det är det du syftar på, utan Spanien. Ni är lite lika du och din dotter när det gäller fotbollskoll =) Hälsningar
Sanna Jennys kollega