torsdag 19 juni 2008


Herre min je vad det var mycke folk ute och handlade. Var in på matmagasinet, först höll jag inte på att hitta en parkering. Men sen var det ju ett myller av folk inne. Men jag tog det som stod på lappen, man har ju varit inne där förr så man vet ju vart gerjerna finns som tur är. Sen skulle jag in på Willys men där gjorde jag en raggar sväng med kundvagnen och ut kvickt som attan. Där kom man ju inte ens i närheten av frukt och grönt. Så jag åkte till kiosken och åt en glass, sen var det dax för sjukgymnastiken. När jag var klar där åkte jag till Lidel och handlade det som var kvar och det var inte fullt så mycket folk där som på matmagasinet. Så jag känner mej som på bilden när jag var och handlade idag. Ja i morron är det midsommar helt otroligt tycker inte det var länge sen vi hade snö. Ja nu tutar mobilen dax för medicin. Ha en trevlig midsommar alla mina vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja trevlig midsommar till dig också..Ja de var mycket folk i farten idag,håller med dig att man blir trött i hjärnan av alla folk...Ja nu är de då ialla fall handlat till midsommar och mer där till kram kram kussen