tisdag 17 juni 2008


Ja idag började jag min vanliga tid, det är rätt så bra med att ha samma tid. Jag fixade med tittskåp, där det sitter smycken som är virkat utav hår, dom är jätte vackra men jag skulle nog ha svårt för att ha de som smycke. Det är två halsband, två armband och två broscher.
Det blev makaroner och falukorv till middag idag. Har gjort upp ett mat schema som vi har skrivit vad vi ska ha till middag rätt så bra faktiskt för då får vi alla önska vilken mat vi vill ha för dagen. Och så underlättar det en hel del för då är det bara man tittar ifall det är något som skas ta upp ur frysen innan man lägger sej.
Och snart är det midsommar inte klokt vad tiden rusar fram. Undrar när värmen kommer tillbaks, det skulle inte sitta helt fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra med ett mat schema. Det skulle vi behöva här hemma också tror jag.Jag ska nog jobba på det under semestern.Tack för tipset. Kram

Anonym sa...

Ja fy vad tiden går fort de är snart jul igen hahahah...kram ja vad bra med matschema då vet man för varje dag vad man ska äta.kram Kicki ja tänk vad man har mycket och prata om jämt fast vi träffas så ofta hahahah