tisdag 13 maj 2008



Nu känner jag mej trött och sliten. Har varit in till Stan på sjukgymnastik och haft samtal med min terapuet. Han är bra, för nu vet jag hur jag ska tänka denna gång. Känner mej ju stressad när jag är på biblioteket och det har med mitt gamla jobb att göra. Så nu ska jag #Stanna upp#Tänka igenom ¤acceptera ¤Låta det gå. Så nu ska jag prova det få se om det blir bättre, låter kanske lite flummig för er men för mej som vet var tanken går förstår. Vi åkte till Stan runt 11 tiden. Gubben har varit med,så vi har handlat för några veckor framåt. Jag skulle ju inte in på nästan tre veckor. Men fick reda på att jag ska in på onsdag och träffa min nya läkare. Den andra jag haft har slutat som har haft hand om mej. Jag är sjukskriven till sista maj, så det måste doktorn förlänga. Ja hej å hå vad åren går.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det funkar bättre nu då efter att du fått träffa din teraput.Kram Helena

Anonym sa...

Ja fy tacka för att du är sliten de tar på krafterna när man varit hemma så länge,och att börja passa tider och så.ha de bra kram kussen