onsdag 14 maj 2008



Hej å hå idag gick det inte så bra på LaineDancen men jag ska inte vara så ledsen för det. Försöker säga det till mej själv och det hjälper faktiskt lite i alla fall. Men jag är glad för det lilla jag kan en sån här gång när det inte funkar ett dugg. Har dammsugit här hemma idag när jag kom hem från biblioteket och det var väl behövligt så nu är det grus fritt ett tag hoppas jag. Kommun har varit här och fällt två tallar en stor gran, dom stod så nära vårt hus så vi var lite rädda för att dom skulle komma in om det blir ett riktigt båsväder. Så nu ligger det tre bamse träd här utanför.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen då har ni ju lite hem ved på tomten nu då......Kram Helena

Anonym sa...

ja alltid är de något som ska göras,men då blev de ljust och fint på tomten då,och skönt att slippa ta ner de själv.kram kusen