måndag 12 maj 2008



wow en sån skulle man ha att sova middag i. Nu är jag trött så jag måste allt ta mej en vilo paus Fattar inte att man kan bli så trött på bra 2 tim (arbetstränar). Jag började kl 14,00 idag, har tittat på klockan flera gånger, var rädd för att jag skulle missa tiden. Man är ju inte van att ha tider att passa på. Och förr när man gick till jobbet så var det ju bara att äta frukost och sen gå. Det känns lite konstigt men samtidigt är det kul att äntligen få komma till en arbetsplats. Att vara på biblioteket känns skönt ingen stress där och det känns helt fantastigt. Gubben hade maten nästan klar när jag kom hem, det blev spagetti och köttfärs sås idag. Har min son hemma nu, han har fått jobb nu några veckor med att sätta plant. Nej nu ska jag vila en stund så jag orkar med kvällen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja vad skönt att ha lite service nu när du jobbar och skönt att slippa komma hem och göra mat..Ja du visst blir man trött av att bara jobba 2 timmar men de är ju så att du har ju också varit hemma i 4 år,så de blir en jä.. omställning.Kram kram Kicki

Anonym sa...

vad fin bloggen blev när du gjort om den,vad snyggt de var med blå bakgrund kram kussen