fredag 9 maj 2008

Fredag





ja då var det fredag och smågodis så klart. Så gissa om man smaskat godis!?!?!?
Har varit in på sjukgymnasik idag, och kan du tänka snart har jag en helt fungerande kropp. Ja som inte är avhuggen från halsen och neråt. För det har det varit, har inte haft någon kontroll alls från halsen och resten av kroppen. Men min sjukgymnast tror det beror på mina spänningar jag har i kroppen som nu börjar släppa. Det är ja wow det är det enda jag kan säga om det.
Sen fick jag reda på idag vad som är fel med min bil, och det är lamda-sonden och katalysatorn som vi misstänkt men som de sagt att det inte är. (ja om det nu är det)Köpte en lamda-sond på biltema men den är tydligen inte rätt, så får köpa en ny och den kostar bara 2500,00kr sen är det ju katalysatorn det finns universal så det får bli den. Orgenal veto tusan om jag ens vågar och vill veta vad den kostar. Det är ju körförbud på bilen nu så det blir till att beställa en ny besiktnings tid hej å hå bilar. Ja så nu har jag kostat på bilen 7500,00kr ja, jag och jag man har väl en gubbe med pengat ha ha ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad skönt att du inte känner dig halshuggen nå mera hahah,nej men vad skönt de måste kännas.Ja du de där godiset håller i alla fall rynkorna borta hahah.jag provade min jeanskjol men den gick inte att knäppa,och förra året fick jag i alla fall igen den,och när jag köpte den så satt den jätteskönt jaja hej och hå.ja dom där jä..bilarna ja tur du har en rik karl hahahah kram kussen