lördag 10 maj 2008



Idag håller min dotter på att måla våra trädgårdsmöbler. Dom blir dalablå, konstigt eller hur? ja, jag gillar blått och rött. Röda har dom varit men nu blir det blå. Ska köpa nya dynor sen, så gissa vad dom kommer att gå i för färg? Skulle köpa igår på Jysk men tror du dom hade några. Nejhej då fast dom var med i bladet som kom. Ska försöka få tag på dom som jag köpte möblerna av från början, men man vet ju aldrig vilken dag dom är där. Man kan ju inte åka och chansa att dom är där idag för det är några mil dit och det åker man ju inte i onödan. Men ska försöka ta reda på vilka dagar dom är där. Ja möblera har några år på nacken,skulle tro det är runt 15 år sen vi köpte dom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men med lite färg så är dom som nya igen.Hade tänkt att vi skulle slipa ner vårat också och lackat de,men de får vara för min del i alla fall.Så skulle altan också behövt sig en duvning men de skiter jag ockå i,jag får fullt upp ändå med mitt.hahahaah kram kussen

Anonym sa...

Vad duktig din lilla dotter är,vad skönt när de hjälper till lite med saker och ting.Du får hälsa lillstumpan att hon är så duktig..
kram kussen