torsdag 8 maj 2008


Det blev lite sent igår, så jag orkade inte skriva. Jag var och dansade Laindance och det gick över min förväntan riktigt bra. Jag var kvar efter fikat det brukar jag aldriga vara för det funkar inte så bra då. Men igår gick det bättre men det behöver det ju inte göra nästa onsdag, är bara tre gånger kvar.





Jisses i morrse var jag uppe tidigt. Började på min arbetstäning idag,mjukstartade lite. Man är ju inte van att gå upp tidigt. Var där mellan 10-12 alldeles lagomt. Få se hur det blir nästa vecka då är det fyra dagar två timmar/dag.




Jag är på biblioteket så det känns bra, inge stim och tjo där så det är nog en väldigt bra plats att börja på. Man är ju inte så van vid ljud längre. På min arbetsplats som är skolan där är det stim och tjohejsan hela dagarna. Så biblioteket är inte så dumt.


Nu i eftermiddag är jag och gubben bjudna på mat hos våra vänner det skulle bli kyckling och ungsrostade grönsaker, det låter jätte gått. Så nu slipper jag laga mat idag. Gubben har fixat efterrätt gissa vad det blir....... Ha ha ha

Fick ta mej lite jordgubbsfil och flingor nu när jag kom hem, var hungrig åt ju frukost flera timmar före än vanligt.

Inga kommentarer: