måndag 21 april 2008



uj uj vad spännande det är nu. Fattas bara att de ska bli sommar uppe håll nu. Skulle inte förvåna mej ett dugg nu när det är som spännandes. Det gick bra idag på mötet, ska väl börja nu så fort som möjligt med min sociala träning som hon kallade den för min handläggare på försäkringskassan. Ja vi får se hur det blir det hela, det får tiden visa hur det går. Lika vackert idag som igår, la mej i min badenbaden efter maten och vilade i solen. Gud vad härligt nu vet man att det går åt rätt håll, ja det blir varmare och varmare. Våren är ändå det bästa årstiden för då vet man att sommaren kommer. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de blir säkert sommaruppehåll så du ska gå och längta hela sommaren hahaha..Ja skönt att de gick bra på rehab.mötet igår för dig.Ja jag tycker då att du är social och mysig,är så glad att jag har dig.Kram kram kussen din