tisdag 22 april 2008



Åhåjaja Får säga som kronblom "ingen ro ingen vila bara gno och kila". Nu har jag putsat fönstren i köket, torkat golven och tvättar. Vardagsrummet där putsade jag fönstren igår. Så nu är det ny städat och fint "ett tag". Bäst att gno på mest man känner att man orkar och har lust. Så vi får se hur det är i morron. Jag har också gått min vanliga runda, nu har jag varit riktigt duktig om man får skryta om sej själv, har gått varje dag nu ett tag. Ska nog till min kusse senare idag. Måste dit och kolla hur det blir i deras sängkammare, de håller på att tapetsera där. Nyfiken som man är ha ha. Ska gå upp till min svägerska och äntligen hämta min grej från PartyLite som jag fått. Får man 3 bokningar på en visning och de haft sin visning och dom blir godkända får man välja mellan olika saker och nu så får jag den. Har allt väntat på den länge nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så välkommen till min latkväll.kram kussen