måndag 21 april 2008

rehab möte



Ja då var det dags att ta tjuren mellan hornen. Få se hur det går på rehab mötet ni idag kl 10,00 ska jag vara på plats. Med mej har jag min sjukgymnast och min samtalsterapuet. Sen är det ju min arbetsgivare och försäkringskassan. Ska bli kul att få reda på vart försäkringskassan fått att jag ska omplaceras. Visst ska jag det med tiden för där jag jobbade innan allt brakade åt fanders finns det ingen framtid för mej. Men jag är anställd nu i polen så jag ska ju vara där det behövs personal. Konstigt nog så är jag inte nervös lite kanske. Ja det är mitt nya liv som har börjat och det är ingen ide att vara nervös, det går som det går. Jag har inget att oroa mej för känns det som.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra på ditt möte.
Du känner ju bäst själv vad du klarar av och inte så var inte rädd och tala om det för dem....