söndag 20 april 2008




Vilken underbar dag det har varit idag. Sådana här dagar vill jag allt ha flera av. Nu har mina barn åkt hem till sej,så nu är det tomt och tyst. Men vad jag blev trött när de åkt. Det är jätte kul när alla är hema,men man är inte van allt det som blir omkring en då. Ska straxt gå och lägga mej ska upp tidigt i morron. Ska in på rehab möte, få de vad de kommer med nu då. Skulle ju ha börjat med arbetsträning i måndags men det blev inget av med det, för jag fick helt plöstligt inte. För jag ska omplaseras och det är mera än vad jag vet. Men får höra i morron vad dom säger,ska träffa min handläggare på försäkringskassan och min arbetsgivare. Sitter och undrar vad jag gjort för något idag, men jag har inte gjort något annat än lagat mat och gått min runda. tog fram min badenbaden idag å vad det var skönt att sitta på lilla verandan i lä och njuta av solen.

Inga kommentarer: