måndag 28 april 2008

Några bilder från Tallin





















2 kommentarer:

Anonym sa...

ja mysiga bilder fast jag redan sett dom´,vad bra att ni hade de trevligt på eran resa..Alltid skönt att göra något annat någongång.Borta bra men hemma bäst eller hur..Kram kram..skönt att du är hemma igen så tråkigt när du är borta.Kram kussen

Anonym sa...

Hej mamsen!
så du är hemma hel och behållen, det va ju himla bra det :)
honungsöl ska va gott..jadu det tror jag nog när jag har smakat :P haha
jag vill oxå ut och resa, det ska jag ju iof göra nu till helgen. jag och sofia kommer hem på fredag och hämtar nyckel till veronicas lägenhet. vi ska alltså ta oss en helg i falun och träffa masssa gamla vänner. bland annat matti :)
vi har inte bestämt om vi kör hela vägen till falun på fredag, kan ju bli sent eller om vi sover kvar i frbg hos er och åker på lördag. det spörs. vi syns på fredag.

ta hand om dig och hälsa alla!
KRAMAR från jenny