måndag 28 april 2008



Ja det förstod jag väl att det här var sista avsnittet för den här säsongen Det är då självaste fa....... Och så börjar en ny serie. Varför kan dom inte fortsätta men en i taget. Vad sur jag blir. det har varit en lugn dag, var upp till min svägerska nu i kväll en stund och pratade. Kusin vita min har varit hit på fika nu i eftermiddag, köpte cigg och snus till gubben nu när vi var till Tallin. Och så fick hon en honungslikör för hon är så snäll kussen min. Köpte mej en ny klocka lite större än den förra. Ja man ska väl kunna se vad klockan är utan glasögon ha ha. Köpte en åt min väninna också men hennes är vit och min är ceris gillar lite skarpa färger. var in och skulle hämta min bil idag, men den var inte klar. De vet inte vad som är fel, dom trodde de hittat felet men se det hjälpte inte, så nu skulle dom ta ett prov till kommer inte på det just nu. Jädra bil lika bra att köra den till skroten. Fast det är ju en bra bil ändå trots allt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja de ska bli så kul att smaka honungslikören,ja du är allt snäll du också..Ja jävla bil men om du nu får rätsida på den så kan du ju inte köra den till skroten hahaa..Ja nu får du vänta ända till i höst innan serien börjar igen,hur ska du klara dig,hahaha kram kram Kusin vitamin