tisdag 15 april 2008



Idag har jag haft lilla mamsen med på min runda och hunden Lizzy. Trevligt med sällskap men jag tycker det är skönt att få gå själv också. Har hjälpt min son med att skriva ett personligt brev, det var då inte det lättaste. Vi fick ihop det något så när men det är att skriva det på datorn och sen titta och hitta vad man mera kan skriva. Inte lätt att vara arbetslös idag. Själv har jag aldrig varit det så jag har haft tur, men min dag den kommer den också. Tro det eller ej har inte gubben min bakat semlor igen, det var en gubbe som ville ha semla så då snäll som han är så bakar han semlor. Så våra vänner kommer upp sen i eftermiddag och fikar. Inge vidare varmt inne, gubben plockade bort förugnen till pannan igår går inget vidare att elda i den nu när det är så pass varmt ute. Så nu får man frysa ha ha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du får väl be gubben att han värmer dig då......... det är kanske det han haft i baktankarna.Ha ha ha............