onsdag 16 april 2008



Åhåjaja nu ska man snart ner och svänga sina lurviga ben ha ha. Har väl försökt besiktat bilen igen men tro det eller ej den gick inte igenom nu heller, det var bara 4 gången. Så nu vet jag inte vad jag ska byta ut, det får nog bli hela bilen om det inte går och få någon rätsida på den. Bay bay med den sviichhhhhh borta. Jag har också varit in till min sjukgymnast hej å hå vad det går. Så dansen får vi se hur det går med för jag känner mej rätt så sliten faktiskt. Har varit till min samtalsterapuet också. Honom träffar jag bara en gång i månaden nu och det känns som att jag klarar mej med det jag kan stå på egna ben. Dä ni inte illa. Det känns skönt att fått prata med honom, han blir lite förvånad faktiskt. Han tycker jag kommer med överraskningar och det är ju kul att höra. Talade om att jag gjort en blogg, så han var in och tittade på den och än en gång "surprice". Jag har ju döpt min blogg till "mitt ny liv" och så är det , mitt nya liv har just börjat.

1 kommentar:

Anonym sa...

jnoJa jä..biljävel undra vad fan de kan vara..Ja vad kul att de går framåt för dig,men de har jag märkt förlänge sen men skönt att du själv känner att ditt nya liv börjat...Ja du bjuder nog på mycket överraskningar för dom inne i stan hahaha,vi kan ju höras i morgon.Ha så kul på dansen kram kram kussen