torsdag 27 mars 2008



Ja idag har jag dragit snabeldraken över golven. Fasen vad grus man drar in nu den här årstiden. Men nu är det fint en stund ialla fall. Känner mej riktigt duktig idag för jag har kullrat på min gymboll och varit ute på min vanliga runda. Det är kul med den där bollen, det var min dotter som undrade om jag inte skulle köpa mej en, ja visst nappade jag på det. Har den också på min sjukgymnastik som jag åker på en gång i veckan. Jag ska ju försöka få min kropp att kunna slappna av,inte det lättaste men jag är en god bit på väg. Ska ner till en vännina på städparty om en stund. Har varit med en gång förut när hon hade och det finns mycket bra grejer som man kan ha hjälp av när man städar.Sist köpte jag en grej man har i badrummet, det är som en handske man sätter på handen och torkar med. Och den funkar jätte bra. Idag skulle det handla om att putsa fönster så få se vad det blir idag. Betalade räkningar idag så det blev inte så mycket pengar över till annat. ja vi får se..........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Mamma!
Nu har jag hittat in på din blog. kul att läsa och att du börjat med det. Du är då mer inne på det här med datan än mig :p så duktig du :)

idag ska jag och Daniel boka resa till Thailand. blir "bara" tre månader...17/11-17/2..men det får väl räcka den här gången. blev billiga biljetter oxå för bara 5300:-/st.
fick ledigt från jobbet den tiden oxå. bra va?! :D

nu ska jag återgå till jobbet så chefen inte blir sur :P haha.

Ta hand om dig mamma och pussa på bäbi från mig.

PUSS & KRAM från Jenny

Anonym sa...

ja jag håller också på att städa och fy vad tråkigt de är att göra de.Ja hoppas att de är bra med dig ändå fast du städar och fejar.Ha de bra så hörs vi snart igen.
Kram Kici