lördag 29 mars 2008



Vet inte vad det har varit idag. Har känt mej lite nedstämd, man får lön och pengarna är slut. Det räcker till mat och inget mera. Det går inte att kunna lägga undan en enda krona. Men jag har mina "deppiga"dagar, det har vi väl alla, man kan inte vara glad jämt, haha. Gubben har varit till pizzerian i kväll med vänner från Tyngsjö och Äppelbo, de var lite på örat när dom kom och han från Äppelbo fattade man knapp vad han sa. Men ett gott skratt fick man då. Min kusin och hennes son var också här när dom kom, ja fyllhundar är inte lätt att förstå sej på, hahah. Från det ena till det andra så har min svägerskas mamma dött, hon somnade in nu i kväll. Hon fick en hjärtinfarkt för lite mera än en vecka sen och hon hämtade sej aldrig från den. Så det känns inge vidare kul. Min bror och deras son jobbar i Danmark så det måste vara svårt även för dom som är så långt bort.

Minnet vet jag heller inte vart det tagit vägen,vet inte om jag tagit min medecin idag heller och inte vågar jag ta något ifall jag tagit dom. Ja ja det ordnar sej.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej inte kul när pengarna inte räcker mer än till mat.De är inte kul att vara hemma sen ska man inte ha fem öre till att göra något för heller..De blir tungt undra på man blir deppig emellanåt.Ja fy för fyllhundar men de gick ju bra i och med att de inte var så lång stund hahahahah..Kram kram Kicki

Anonym sa...

Ja man önskade att man kunde få göra något roligare för pengarna någon gång.....