onsdag 26 mars 2008



Fy vad jag blir besviken,idag var en sån här dag då det inte gick att dansa. Huvudet ville inte alls det samma som jag ville, men jag vet ju att jag har sånna här dagar. Men jag blir ändå lite besviken när det inte funkar. Sen fick jag ju en flygtur igår när jag och min dotter skulle gå till bilen. Min första tanke jag hade då jag låg på marken i snön var hur hon skulle ta sej hem om jag bröt foten eller armen. Så jag upp fort som attan och kände efter om jag hade brutit något. Men tur var så hade jag klarat mej från det. Men huvudvärk fick jag så det blixtrade framför ögonen. Men hem kom vi. Så jag har ju mera ont kroppen nu än vanligt. Men som dom säger; att jag ska vara glad för det lilla jag kan" men det är svårt att acceptera många gånger. Men jag vet ju att jag börja komma tillbaks till livet,men att jag har en bit kvar än på min nya väg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja inte roligt när man får mer ont än vanligt,men de är väl så att man lär väl göra illa sig mera när man redan har ont haha..Såg att du fått in sidobilderna vad kul.Ja du har verkligen komit långt i ditt liv mot vad de var förut så kämpa på så kan de bara bli bättre.
Kram kram Kicki

Anonym sa...

Vilken tur att du inte bröt något,För då hade du kanske missat dansen ett tag fram över.Hoppas huvudvärken gick över.Min gjorde det i alla fall.Idag har jag klarat mig från värk.Vi ses.Kram Helena