måndag 5 oktober 2009

Kaffe


ja idag har jag varit upp till min svägerska på kaffe, fast så här såg det ju inte ut precis, men jag gillade bilden. Ja då var det dax för en ny vecka. Det känns då bra ännu med jobbet har då klarat mej från huvudvärk än (peppar, peppar ta i trä). Ja men vet ni igår kväll när vi satt och tittade på tv:n kom Bäbi (katten) med en råtta i munnen. Jag blev så förvånad så jag bara gapade och frågade gubben om han släppt in katten med en råtta, med det har han inte. Så jag sa till katten VA HAR DU och då sprang hon och jag efter, men jag hittade henne i köket och fort som bara den upp med altandörren och sa; gå ut med råttan och det gjorde hon. Så inte vet jag vart hon hitta det råtten. Den måste ju ha varit inne här någonstans. Har hört konstiga ljud när jag varit nere i källaren rummet före tvättstugan. Men vi har inte sett något spår efter någon råtta, så inte vet jag vart den varit, men tur hon tog ut den så nu är det mus fritt ha ha ha ha. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

SKÖNT att ha en levande råttfälla hahaha. Dom börjar komma in nu när de börjar bli kallt ute...
kram kram