torsdag 6 augusti 2009

Sol vind och vatten!!


ja det är då ingen måtta på något. Man ska väl inte klaga nu när solen äntligen kommit fram. Men det växlar fort mellan temperaturerna Nu har jag jobbat snart en vecka och visst känns det att man haft semester, det är som att börja om från början. Ja man är helt färdig när man kommer hem. Men samtidigt så är det skönt att få komma in i vardagen igen. Jag har haft mina MBTmej men inte hela tiden. Var ute i går på min promenad sträcka och det börjar faktiskt att kännas bättre. Fick inte ont i veckryggen som förut, men jag fick kramp i vaderna i stället ha ha.... Jag har börjat att sticka och det är så himla kul. Jag har stickat strumpor och nu har jag stickat 2 st små pytte sockor. Min dotter har en kompis som fått barn så jag tänkte hon skulle ge henne dom små sockorna så han inte fryser om sina små fötter till hösten. Hon var hem här en söndag och dom var med men vilken liten goding var.. Ja nu längtar man ju efter barnbarn.....Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

ja man är aldrig nöjd med väderet hahah typiskt svensk men de är ingen måtta som du säger.
Ja sockorna var så söta så då blir hon nog glad när hon får dom till sin lilla sötis.
kram kram Kicki