onsdag 1 juli 2009

Semester


Ja då fick man semester lite snopet för jag börjar inte förrän på måndag. Det har blivit en miss uppfattning mellan stora skolköket och köket där jag är. De trodde jag började nu den 1 juli. Men det kvittar ska bli skönt att vara hemma nu några dagar extra. Men nu skulle det ju bli sämre väder, typiskt ha ha ja nu kan man ju klaga när man ska vara ledig. Men det har varit ett fantastiskt fint väder nu ett tag. Den bästa årstiden det är våren för då vet man vad som kommer...sol och värme. Ja nu ska jag lata mej riktigt.......
Man kanske skulle ta tag i sina promenader igen, har funderat på att börja med stavgång nu när jag är ledig för nu kan jag gå på morron. Och inte jäkta ihjäl sej på att man ska vara hemma en vis tid så man hinner till jobbet. Och inte prata om va tidigt man måste upp för att hinna gå innan jobbet hu jeda mej det skulle inte funka. Tjingeling

Inga kommentarer: