torsdag 25 juni 2009

Äntligen!!


ja äntligen har solen och värmen hitta hit. Så man har längtat efter denna värme. Skönt att man bara jobbar två timmar nu hinner man ju njuta av det goda. Var upp till hembygdsgården på midsommar, jag hade jätte trevligt. Föst var jag hem till min väninna på förfest och som alltid så är det mysigt och trevligt hemma hos henne. Jag hade gjort mej en kycklingsallad som jag hade med mej upp på kvällen. Man började med medhavd mat man kund välja på att grilla om man så ville. Det är några eldsjälar som ordnar festen där. Det var rätt så mycket folk där, kul var det i alla fall. Bättre än att sitta här hemma och glo på väggarna en midsommar, dä gör man så ofta ändå " glor på väggen" ha ha. Mina Flickor dom är på Peace & Love festivalen som är i Borlänge, storasyster och henne pojkvän och bror ligger vid sin lilla systers lägenhet, medan hon själv ligger i tält. Ja dom har då verkligen tur med vädret i alla fall ha ha...Tjingeling

2 kommentarer:

lurigopalia sa...

Det är fyra år sedan nu jag var i Sverige på sommaren.Sommaren här är längre. Men jag hinner inte allt jag skulle vilja. vara i Sverige en del på sommaren men jag har mycket jobb och sen brukar jag alltid få Sverigefrämmande och då måste jag ju vara här.Det var säkert en hel del jag kände igen på hembygdsgården. Det jag inte saknar är mygg och knott ..kram

Anonym sa...

ja du kussen de var trevligt på midsommarafton, de var riktigt bra ordnat. De är son du säger riktiga eldsjälar som fixar de så bra...
Ja få se var V ligger någonstarns på natten om hon följer med storasyster hem hahha
kram kram kussen