torsdag 16 april 2009

Över dagstänkta berg......



Nu tycker jag att jag är smart haha nu går jag till jobbet min runda som jag gjorde när jag var på biblioteket. Kom ju på att jag kan ju göra samma sak nu. Fast nu får jag gå tidigare, men vad gör dä. Igår var jag med min kusin när hon hämtade sin dotter hos sin pojkvän. Det är så mysigt på våra stunder, då kan man prata om allt och det är inga små öron mä och ska höra vad vi pratar om. Ja, vi har faktiskt rätt mycket att prata om. Skönt att ha någon att prata med och som tycker synd om en när ingen annan gör dä haha.

Idag var min bästa väninna hit och lånade en nyckel till min dotters lägenhet. Och det fick hon väl göra, hon är ju ändå inte där nu ändå. Man ställer väl upp på sina vänner, vad har man annars vänner till. Nej nu ska jag krypa till sängs gubben ligger redan och sågar timmer hör jag. Tjillevippen

Inga kommentarer: