måndag 6 april 2009



Nu vet jag inte, men vilken nattsuddare jag blivit Men det är skönt att få vara uppe alldeles ensam med sina tankar, titta på tv;n och mysa lite innan man kryper ner bredvid gubben som sågar timmer ha ha. Nu har jag varit ut och plockat påskris och satt i vatten så min dotter får se dom små musöronen. Hennes lillebror har dekorerat de så det blev mycket fjädrar och plock. Ska bli skönt nu till påsk att ha dom hemma alla tre. Tror ni inte att jag fick huvudvärk för att man städade igår, ja tur man vet att man har ett huvud så man har något att ha ont i. Äntligen är det sista gången på badet gud vad skönt det ska bli att behöva åka varje vecka. Men de fattas väl bara att dom hittar på något annat som man måste åka på, phu nu får det vara slut på rännandet.
Tjillevippen

1 kommentar:

lurigopalia sa...

jag tycker det är för jäkligt allt an tvingas till som du nu med badet. Det är så trist med resorna. De tar aldrig hänsyn till det. ta arbetsförmedlingen,varför ska halva säfsen tvingas åka till ludvika istället för att en arbetsförmedlare åker till säfsen? Det blir dyrare att vara arbetslös i glesbygd. Och det fins ju inga jobb. Låt folk söka på nätet istället..kram