tisdag 7 april 2009

JIPPI



ja då har man badat klart nu då. Gud va skönt att slippa detta eviga rännande till stan. Har ju åkt nu i ca 5år en gång i veckan så nu ska det bli skönt att få vara hemma. Men det blir nog konstigt att vara hemma till en början. Var också på möte om "jobbet" så nu startar jag med det på 25% efter påsk, så är jag sjukskriven 75% . Ska verkligen bli roligt att få jobba, men jag känner ju att det räcker gått och väl med 25% mer orkar jag inte just nu. Sen får ju tiden avgöra hur det blir, det är inget man kan se nu, inte jag i alla fall. Ja det blev en heldag i stan med alla möten, hade ett möte med sjukgymnasten på badet, han ville höra hur det gått. jag har ju fått åka in en tid utan remiss, men jag sa att nu vill jag inte åka mera. Men det är ju bara att jag ringer min sjukgymnast på FHV om ny remiss om jag känner att jag behöver det.

Tjillevippen

Inga kommentarer: