måndag 2 mars 2009

Fredag, Lördag och Söndag



Phu nu är det dax igen, har huvudvärk kände när vi var i Falun att det började så smått. Det hjälper just inget med värktabletter heller det tar bort den värsta udden av det. Fick en typ av tigerbalsam av min dotter som hon köpt i Thailand och den var bra, så jag lär väl smörja in med det över nacken och axlarna för det känns som om det är därifrån värken kommer. Phu vad jag gnäller men det är väl det som bloggen är till för ha ha. Har haft alla mina barn hemma nu under helgen så nu är det så tomt och tyst. Har ju min son hemma som tur är så det är någon som prasslar i hörnen. I går körde jag upp min yngsta dotter till Falun där hon går i skola. Min kusin och äldsta dotter var med, vi åkte hemifrån runt halv 5 och var hemma igen runt 22,00. Vi var in på City Gross och handlade det är en stormarknad som ligger jämt innan du kommer in i Falun. Tycker om den affären det finns lite att välja mellan mot vad som finna i affärerna i stan. Så nu min kusse är din hemlis klar äntligen för jisses vad det har krånglat. På fredag när jag var ledig så bakade jag fika bröd det var nog det enda jag gjorde då. Damsög det fick bli lördagens syssla. Tänk när jag är ledig då går jag knappt utanför dörren, det är så skönt att bara vara hemma. Dagarna jag jobbar då brukar jag heller inte vara ute, tar min promenad till bibblan så det räcker och gubben hämtar mej. Den sociala biten den får jag på bibblan och onsdagar när det är line dance så jag tycker det är bra så. Visst besöker man sin vänner eller att dom kommer hem, men det är ju inte varje dag som man har besök ha ha nästan. Vaknade tidigt i dag hon var straxt före 8 och så tidigt brukar jag inte vakna , men det var nog för att min dotter skulle åka hem. Man vill ju umgås lite med henne innan hon åkte hem i sprutt i banbangen för det var då en riktig sprutt hon fick låna av sitt ex. Tjillivippen

Inga kommentarer: