onsdag 4 mars 2009



Fasen vad dagarna går. Var väl in på mitt bad pass igår så idag är man lagom mör i kroppen. Nu känner jag att det kommer från badet. Tänk vilken tur jag hade igår. Var in på Lidel och handlade åt en väninna och när jag kom hem så åkte jag direkt dit. Gissa vad jag fick......jo mat. Hon har gjort en korvgryta gissa om det var gött. Min gubbe är där och hjälper dom med ett badrum som dom fått vatten skada i så nu börjar det närma sej mot ett nytt badrum. Dom har rivit ner hela badrummer inte kul med vatten skador. Nu har jag hittat en klass kamrat har länge funderat hur det är med henne. Vi umgicks mycket i vår ungdom och hade många roliga utflykter kan man kalla det för. Det hände alltid en massa när man var med henne, man hade då inte tråkigt eller långsamt. I kväll är det Laine Dance det ska jag försöka masa mej iväg på , man har redan ont över allt så det spelar ingen roll vad man gör man får då inte mindre ont. tycker det är roligt ibland jag det är väl varje gång så står man där som en yr höna och tittar vad dom andra gör för själv stämmer ingenting. Det brukar gå skapligt bra fram till ficka pausen sen du funkar inte mitt huvud längre, så då åker jag hem. Varför stå där som en yr höna och inte fatta ett dugg. Men mitt minne och kordination beror ju på att jag varit sjuk och är på väg tillbaks till livet. Tjingeling

Inga kommentarer: