fredag 23 januari 2009



Ja nu har jag varit in till min terapuet och pratat med honom om doktorn och hur jag upplevde besöket. Så han skulle prata med doktorn hur jag kände det, ja det var en del som han skrivit på läkarintyget som heller inte stämmer in alls. Min terapuet var helt chockad av hur han betett sej. Ja man kan ju undra men jag fick då uppfattningen att han var inte ett dugg intreserad av mej. Så det känns skönt nu när jag fått pratat av mej med min terapuet.

Min dotter kom in till stan vid 14,20 tiden så hon fick köra hem. Var in till min faster och fikade också en stund. Skönt att man har henne där i stan så man kan åka till henne och vänta medans min dotter kommer från Falun. vad jag blev snopen, jag letade efter en garn affär som jag vet finns i stan. Men nu helt plötsligt fans där ingen undrar just vart den tagit vägen. Jag skulle köpa en virkrok men det hette slipp. I kväll ska jag gå på bio "vi hade ialla fall tur med vädret igen" länge sen jag var på bio här hemma. Tjingeling

Inga kommentarer: