torsdag 1 januari 2009

Ett nytt år


Ja då var det början på ett nytt år. Få se vad det bär med sej. Igår var vi bortbjudna på kvällen och det var så mysigt och roligt, kul när man kan träffas några stycken och ha trevligt. Sen var dej raket uppskjutning det hör ju liksom till att skuta in det nya året. Idag har vi bjudit vännerna på middag, inget lyx utan det blev potatismos och späckad frukostkorv skönt att äta något annat än den eviga julmaten. Nu i kväll var vi upp till kyrkan på en konser och det är så fint att höra dom sjunga. Inte för att det är min smak av musik, men det är så fint i kyrkan. Och så är det kanske för man känner henne som sjunger, det gör ju sitt också. Ja annars så har det varit en lugn helg. Har broderat min tavla klart så nu vet jag inte vad jag ska hitta på att göra, blir till att leta reda på något man kan ha lust till. Har en tomte duk som jag inte börjat på, men jag har ingen lust att brodera någon tomte, inte än i alla fall. Tjillevippen

Inga kommentarer: