tisdag 30 december 2008



Oj oj nu är det snart ett nytt år, bara två dagar kvar med idag. Undrar vad man ska ge för nyårs löfte i år!!!!!!! Igår var vi till Borlänge till kupolen och handlade lite. Vi kom dit en kvart före innan dom öppnade och det var inte många bilar där då. Min son skulle in och köpa en ny skärm till datorn och mest vi var inne på Elgiganten så var det nästan fullt på parkeringarna när vi kom ut. Vi parkerade på ovansidan och där fick allt bilen stå sen resten av dagen. Det blev väl inte så mycket kikande i affärer men man fick väl det man var ute efter till slut. Har ju letat efter skor ett par lite finare som man kan ha när man ska ut på något och inte komma i kängor, så det var bra. Gubben han slog på stort han köpte sej tre par och min son hittade också skor till slut men han köpte bara två ha ha ert par som han ska ha när han spelar bandy. Det är några killar som spelar i gympasalen på torsdagar så han behövde nya skor till det. Min dotter fick en mobil i julklapp ( och så vår vanliga otur) så fick vi lämna in den, men inte fick hon någon ny för det har gått över en vecka sen vi köpte den så de slickade den på service det skulle ta mellan 7-10 dagar, så hopas hon får den innan hon börjar skolan igen. På annandagen när jag vaknade så kände jag något konstigt på min läpp min första tanke då;nej inte ett munsår, men jo då det var det, det får jag så fort jag blir stressad och jag har känt mej stressad. Så det kommer som ett brev på posten, så det är ett tecken jag får när jag blir stressad. Skönt att helgerna snart är över och det blir vardag igen och man kommer in i sin vanliga trall igen. Nu åkte min son till Hova han ska vara där nu över nyår, han har sin tjej där men jag vet inte om dom är tillsammans frågar man honom så är dom det inte, men dom pratar med varandra varje dag flera gånger om dan. Men han har ju också kompisar där och dom ville han skulle komma. Tjillevippen

Inga kommentarer: