lördag 13 december 2008



oj oj nu har jag inte varit ute här på två dagar. Det har liksom inte blivit av. Vår dotter har hjälpt oss att ta bort och rensa datorn och det kan jag lova att hon har. Höll inte på att kunna lägga ut någon bild här en gång. Men det fixade sej testade väl om det var dom här plop upp fönstren var borta och det var dom så nu kan jag hahaha. vad man är teknisk haha. Igår var jag, min dotter och kussen och hennes son upp till kyrkan och tittade på Lucia, det är mysigt när det är på kvällen och så är det ju en tradition att gå upp till kyrkan och titta på Lucia. vet ju tusan inte vad jag har gjort dom här två dagarna jag inte har varit ut på datorn. Jo i går var jag på sjukgymnastik så nu är det bara en gång kvar. Var också in till min samtalsterapuet, äntligen var det min tur. Man blir och känna sej lite bättre när man varit in till honom man får se sina "bekymmer" på ett annat sätt. Hade lite bekymmer känner att jag är i inge mansland just nu. Men när man vänt lite på tanken så känns det faktiskt bättre. Jag har lite svårt att ändra tanken när den kommer, men visst kan jag ändra på många tankar själv, men vissa hittar jag inte detta verktyg. Vi kom överens om att träffas var tredje månad och det känns okej. Vem vet jag kanske inte behöver träffa honom om tre månader men det är en trygghet att veta att man har den tiden i fall att. Tjillevippen

Inga kommentarer: