måndag 22 december 2008



Ja idag har det gått i ettsen jag klev upp. Skulle nermed min dotter till sjuksyster för att ta ur stygnen ur handen, men det slutade med att hon fick ha tre kvar för det har inte läkt riktigt. Sen kör henne hem och sen ner till frissan, så nu är jag kortklippt, ja kort o kort men kortare än vad jag hade innan, men jag är nöjd. Hem därifrån så var det bara att börja skaka mattor för min dotter har börjat dammsuga och jag torkade golven. Sen bakade jag mera matbröd och min dotter skulle göra marknad snogat vilket slutade med att vi fick slänga det. Vet inte vad det blev för fel men det blev en enda grynig massa av allt ihop. Sen vad det dags för mat och det blev hemgjord pizza. Efter det så ringde mini väninna och undrade om vi skulle göra polkagrisar senare, dom skulle bara äta. Så det bar iväg dit ner, så nu har vi hemgjorda polkagrisar. Tycker inte i vanliga fall om polkagrisar men dom hemgjorda har en annan smak så dom går det faktiskt att äta syndigt nog haha. Så nu ska jag krypa till sängs straxt. Det ska bli skönt för jag sov så dåligt i natt vaknade kl 03,20 klarvaken hade drömt så konstigt så det var kanske det jag vakande av för sen var det nästan omöjligt att somna om. Men när man tillslut somnade så nog ringde telefonen och väckte en man då skulle jag ändå upp. Det har varit en lite jäktig dag så i morron ska jag sova länge ja riktigt lääännnggggeeeee haha. Tjillevippen

Inga kommentarer: