onsdag 8 oktober 2008



Nu idag känner jag mej inte så himla trött, men jag vilade en stund efter maten så det kanske är därför. Idag hade vi främmande av gubbens syster och hennes man, lite kul för vi träffs ju inte så ofta. Ja nu är det bara sängen kvar som väntar. Vår lilla katt Bebi har skadat sej i en tass så hon var då inte alls glad när jag skulle försöka titta, hon morrade så först trodde jag hon skulle bita mej för hon såg inte snäll ut, sen hoppade hon iväg på tre ben. När jag kom hem efter "jobbet" då hittade vi henne inte för hon har gömt sej, ja katter gör så när dom är skadade. Men hon kom fram så gubben höll i henne så jag kunde titta men jag kunde då inte se något, men nu stöder hon lite på foten. Ja det märks att hon inte är som vanligt för nu håller hon sej inne annars så springer hon ut och in hela tiden man få inte göra annat än springa och öppna så hon kan komma in. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja stackars bäbi..Hon kanske har skärt sig på något när hon varit ute..Hon ränner ju ut och in den lilla bäbi.Ja du får lägga dig och sova middag när du kommer hem på dagarna,men de är ju inte meningen att man ska sova hela tiden för att orka jobba...Kram kussen