torsdag 9 oktober 2008



ja då har man varit på rehab-möte då. Vet inte hur jag känner mej, men jag ska inte vara kvar på äldreboendet för det funkar inte. Så när jag gick från mötet så kändes allt lättande och bra. Men nu när man är hemma och kommit ifatt mötet så är jag nu orolig känner mej som en skit är lite nedstämd, ledsen ja jag kan inte riktigt sätta ord på hur det känns. Men jobbig är det för jag kan ju inte vara där det drar mej neråt och det har bara gått utför sen jag började på äldreboendet. Men dom är ju så goa dom gamla. Ja vi får se hur det blir, ska kanske tillbaks till biblioteket men det är ju inte säkert jag kan vara där det kanske inte passar. Ja ni vad det snurrar runt, vart ska jag vara, var passar det, och vart passar jag. Jag vill ju så gärna att det ska fungera att man kan börja få ordning på livet och framför allt ekonomisk. Få se om man orkar sova något inatt för ja kan lova att det snurrar alla möjliga tankar just nu. Jag vet ju att det inte funkar med att vara bland dom äldre men ändå känner man sej som en stor SKIT. Ska ner och säga hej då i alla fall, ska göra det i morgon, men får se om jag tar det på måndag. Ja vi får se. Tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja men du ska inte känna så,för går de inte så går de inte...Du är ingen SKIT för att du blivit sjuk.. Men förstår hur du känner för de är inte kul att vara sjuk i dagens samhälle med alla jää..krav och regler..kram kram kussen jag älskar dig för den du är och inte vad du jobbar med.De är dig som människa som jag älskar