onsdag 15 oktober 2008



Ja nu har vi varit ner till min dotter. Det har varit en jätte mysig dag, vi fick tai kyckling och ris och det var så gott. Sen fikade vi och fick något kaffe som jag redan glömt vad det hette, men gott var det ochså och tårta så klart. Ja vi har gottat oss riktigt idag min kusin och jag, så roligt att ha henne med sej man kan vara som man är och det är så skönt. Man kan släppa en fis utan att behöva smyga. Ha ha jag jag kan sätta lukt på mina ha ha ha. Ja det har varit en härlig dag. Vi fick se bilder från Thailand på platser som dom menar att besöka. Å det var så härliga och fina bilder måste vara en upplevelse att få se och få vara där. Jag hoppas då att dom får en härlig resa som dom aldrig glömmer. Tänk att få uppleva en sådan resa, gud så härligt. Tjillevippen

Inga kommentarer: