onsdag 15 oktober 2008



Ja idag så ska jag och min kusin åka till Karlstad på kalas. Min dotters pojkvän fyller år, han fyllde igår. Men min dotter är alltid ledig onsdagar, men ibland får hon jobba ändå. Så idag så jobbar hon men jag hör av mej till henne när vi kommer. Hon jobbar i butik och just nu så verkar det vara en enda stor röra där. Det är en som ska jobba där men hon kommer som hon vill och så kan man inte ha det. Och min dotter är kanska så trött på henne. Men hon jobbar ju bara några veckor till sen åker dom till Thailand på tre månader. Phu vad orolig man kommer att var i alla fall i början innan man vet att allt är bra och dom har hittat någon stans att bo. Men det är ju en resa som dom aldrig kommer att glömma, och jag tycker dom gör rätt i att se sej om i världen nu när dom bara har varandra. För skaffar du barn så är det inte så lätt att åka som man vill. Tjolahoppsan

Inga kommentarer: