fredag 17 oktober 2008



Ja nu har jag varit in på sjukgymnastik igen, jag går ju en dag i veckan. Idag så pratade vi om rehab mötet och vad tankarna var kring det. Men nu har min kontaktperson på försäkringskassan ring min terapuet om ev, en utredning kring mej. Min sjukgymnast frågade mej vad mitt mål var att komma till 100% eller mindre angående jobb. Och jag har ju själv börjat undra om jag någonsin kommer att orka jobba 100% ja tanken har funnit länge. Både hon och min terapuet tror inte det och själv tvivlar jag också. Har ju värk i kroppen som sätter mina gränser på vad jag orkar och inte orkar. Ja nu får vi se vart det bär, de kanske äntligen börjar förstå att jag har värk i kroppen, har ju varit lite svårt att få fram det budskapet. Hade min fasters jänta med mej hem idag, faster åkte med mej in till stan så dom bytte åkriktning. Skönt att ha någon att prata med, fast vi pratade väl inte hela tiden men skönt att slippa åka själv hem. Min dotter brukar ju vara med hem, men idag slutade hon tidigare så hon åkte med sin kusin hem som nyss fått körkort. Ja då slapp hon vänta på mej. Hon kommer med tåget halv tre annars och jag slutar min sjukgymnasti klockan två. Så medan jag väntar på henne så handlar jag på Lidel så hon kommer dit när hon kommer. Ja nu är det lite hopp hit och dit och lite rörigt men det får ni ta ha ha. Tjillevippen

Inga kommentarer: