lördag 25 oktober 2008



Ja idag har jag och gubben varit ute på en tripp. Var till Billiga Niklas, och där fast då allt och ingenting men jag köpte mej en kapsylöppnare håller på och samlar kapsylöppnare med tomtar. Så nu har jag två, dom är rätt svåra att hitta. Sen var vi till gubbens syster i Filipstad och fikade. Sen styrde vi näsorna hemåt, lite roligt med utflykter så där bara. Fas ja gubben är ute efter att köpa en åk gräsklippare så det var ju det också nu när vi åkte till Hällefors. Men en utflykt var det ändå lite grann. Så till middag blev det rester för gubben och jag och min dotter vi åt kycklingsallad som jag gjorde iordning åt oss. Har en rättså kräsen dotter hon äter inte vad som helst och absolut inte uppvärmd mat från te.x igår. Min dotter har ochså skaffat sej en blogg så det tycker jag är roligt, då kan man läsa om hennes dagar och funderingar. Själv så tycker jag om att blogg och skriva om det som händer och tankar man har. I går när jag kom hem från stan så sa gubben att min kontaktperson på försäkringskassan ringt, undrar vad hon ville nu. Ja hon ringer säker igen på måndag, ja ja man kan ju undra vad hon vill. Nej nu ska jag gå borsta tänderna och lägga mej bredvid gubben. Tjillevippen

Inga kommentarer: