onsdag 13 augusti 2008

Nusnäs


Här sitter mina flickor på dalahästen, det var lite roligt när dom skulle upp på den, den är ju lite hög så man fick putta upp dom så dom kom upp. Så nu har dom varit dit och sett hur dom gör dalahästen. Först skulle inte vår yngsta med, men bara vi började bli klara så kom hon upp och var klar på ett kick. Det har varit en bra dag, vi var först till Clas Olson i Insjön. Där var vi in på lager 70 där köpte jag mej ett par nya jogginskor mina är trasiga så det var på tiden att köpa nya.Jag köpte ett par Reebok jag tycker om dom skorna. Dom var heller inte så dyra 399 kr dom kostar det dubbla om du köper dom i sportaffären. Lager 70 är en märkes affär med billigare priser. Om man nu ska tro på sina döttrar och det får man väl göra. Vår son kom också hem idag fast han inte skulle komma förrän i morron. Men skönt att ha dom hemma. Tjillevippen

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vad kul att bägge flickorna var med idag.ja då får du sätta på dig löparskorna när gubben har raktat sig hahahha var de därför de andra var trasiga för du löpt så mycket hahahha.Vad kul att du har haft en bra dag idag..var de bara du,gubben och flickorna.Ja nu har du alla ungarna hemma vad mysigt..
kram kram kussen