onsdag 13 augusti 2008



Fy vilken mardröm jag haft i natt, ja det är inte den första. Nu vet jag inte men jag har haft mardrömmar lite väl ofta nu. Inatt var det om vargar som åt både ungar och våra djur dom låg och lurade bakom knuten . Natten här förut då tappade jag alla tänder i underkäken, och tappade bort dom så tandläkaren kunde inte sätta tillbaks dom. Tänk om man kunde tyda drömmar. Vår yngsta dotter orkade inte upp, så hon skulle inte med till Mora. Hon får vara hemma och sova, för nu är det inte så långt kvar på sommarlovet. Hon börjar skolan igen den 19, så var det sommarlovet slut. Hon börjar andra året på gymnasiet, vad fort det ändå går. Lite trögt fram till jul lovet men sen går det undan. Ha en bra dag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kussen,jag har drömtydarböcker som vi kan titta i sen..Hoppas du har haft en bra dag kram kram kussen