onsdag 2 juli 2008

wow vilken dag



Åh vad söönt att värmen har kommit tillbaks, så man får känna att det är sommar. det har varit en bra dag, har inte gjort så mycket utan njutit av det vackra vädret Mina tjejer har åkt till Arvika på festival idag, de åkte runt 12 tiden. Min yngsta dotter har aldrig varit på någon festival så det ska bli kul att få höra hur det varit. Hon har heller inte fått åkt om inte stora syster skulle dit. Jag har vart och titta på Line dance uppvisningen som var idag, jag var inte med och dansade något tordes inte för ryggen. Men vi var och åt mat sen det var fläskfile och potatis gratäng och det var jätte gått. Så nu blir det ingen dans förrän i slutet på augusti då skulle vi börja igen, det är nu 2 terminer jag varit med och det är jätte kul och bra motion får man då, så det är ju inte helt fel.

Inga kommentarer: