tisdag 1 juli 2008


Phu idag har jag gnott på som en oljad blixt känns det som. Jag har bakat pizzabullar och vanliga bullar. Pizza bullarna ska ju tjejerna ha med sej i morron när de ska till Arvika festivalen. Sen har jag ringt till jysk om en tv-bänk som Håkan ville ha den han ville ha fanns inte i den färgen så han fick ta en annan färg, sen skulle han ha en ny mobil så då har jag ringt om det också, så nu får han den om några dagar. Det blev billigare om han beställde den på Internet än att köpa den i butik. Ja varför har jag ringt , men han är som sin pappa, det värsta dom vet är att prata i telefon, och vad gör då en snäll mamma jo hon ringer. Men han fick allt prata med dom om mobilen i alla fall så han slapp inte undan så lätt. Nu håller sonen och pappan på att bygga ihop hyllan/bänk som han köpt. Och jag får pusta ut att denna dag är snart slut. Ja man kan ju säga att det gått i ett hela dagen och ryggen den gör sej påmind om att den finns. Är sugen på en glass så det kanske blir en tur till kiosken. Hej å hå

Inga kommentarer: