torsdag 10 juli 2008

PHU



Ja nu har jag ränt riktig dom här senaste dagarna. Igår var jag med min kusin, hon skulle hämta sin dotter på annan ort, så då passade jag på att handla lite grönsaker och min kusin handlade också. Och så idag har vi varit till gubbens syster. Ja det blir ett jädrans rännande, ja vi bor ju så att vi har ju långt att åka åt alla håll. Brukar säga att vi bor mitt i metropolen för det är lika långt åt alla håll när vi ska någon stans. Men i dag behövde jag inte laga någon mat, vi blev bjudna till ett par vänner på matjesill och potatis och det var så gott så. Sen senare idag har jag börjat plocka med loppis grejer för vi ska ha loppis lördag-söndag. Ska väl hjälpa min döttrar så de blir av med lite saker dom har. Sen var jag ner till biblioteket och plockade ner min sons bilar som han har haft på utställning där. Men jag fattar då inte hur han fick plats med dom i kartongerna för det fick inte jag en del gick det bra med andra var det nästan omöjligt att få och passa. Det är väl en annan som inte kan och vet viken karton som är till den bilen, fast jag försökte med det också men det gick inte. Men nu är då alla bilar hemma så packa upp dom det får han då göra själv, nån måtta får det allt vara ha ha ha.
Tjillevippen

Inga kommentarer: