lördag 12 juli 2008

Loppis


Ja idag har vi loppis jag och min dotter, det har väl gått så där. Alltid blir man av med något. Men vi har bara öppet mellan kl 11,00-16,00 det tycker jag räcker inte vill jag ha det där att passa hela dagen. Ja igår var vi till bygg max och handlade plattor till ingången på huset mitt i mot vi åkte kl 10,30 och var hemma igen vid 17,00 tiden. Men då var vi också och åt mat man kunde ju ha svultit ihjäl ju ha ha. Vet inte om jag ska åka på någon pub kväll med lainedance i kväll tycker jag har ränt varje dag den här veckan förutom måndag. Känner det är lite dåligt med energi ska nog vara hemma och vila, det är nog kanske det bästa. Min kussin var hit en snabbis och köpte tv bänken av min son. Han har ju köpt nytt så då har han ingen nytta av bänken längre. Var vi inte ute sen en kväll för att se älg inte fasen såg vi någon då heller. Undrar just vart dom tagit vägen man brukar ju se någon när man är ute min nu inte ett liv, knappt det finns spår på grusvägarna man åker på.

Inga kommentarer: