söndag 13 juli 2008



Nu i eftermiddag var jag upp till min svägerska på fika, hon fyller år idag. Köpte ett lott paket åt henne man vet ju inte vad man ska köpa man har ju allt. Att köpa någon pryl som ska sammla damm, då är det väl bättre med lotter man vet ju aldrig vad som gömmer sej där.

Nu har vi loppat klar för den här helgen, få se om vi gör någon mera till nästa helg, för helgen där på då ska jag på folkrace så då ska jag inte ha något att passa på. Inte illa flickorna har fått in ca 2000kr på saker som man har slängt eller blivit liggandes i någon vrå. Men det är ju en extra slant åt dom. Om inte så för vår yngsta som inte fick något sommarjobb så för henne är det ju bra.

Vi hade våra vänner här på kaffe och vi satt ute men brrr vad det blev kallt mina fingrar var alldeles stela och kalla, ja hela jag frös. Så nu får allt solen komma med värmen igen. Gubben han håller på med att lägga plattor på ingången till huset som vi köpt. Men det regnar ju hela tiden så det är inte gott att kunna göra något, regnar det inte så är det knott så man kunde bli vansinig dom är ju över allt på en. Nej nu ska jag tulla in mej i en filt och sätta mej framför tv;n om det nu finns något att titta på. Tjing

Inga kommentarer: