måndag 14 juli 2008

Jordgubbar



Ja idag har jag plockat av jordgubbar av landet, det blev en jätte skål med jordgubbar. Ja vet ni jag älskar dessa gubbar dom är så goa så, jag åt två tallrikar med jordgubbar och mjölk, skulle nog kunna äta hur mycket som hälls. Sen var vi ut till min kusin så dom fick äta jordgubbar dom också. Ja fick jag inte ringa till doktorn idag har inte min lilla dotter öronvärk. Så vi fick åka dit tur som var att jag följde med henne in för det var en utländskt doktor och min dotter fattade inte vad hon sa, men hon pratade dålig svenska. Men nu har hon droppar som han ska droppa in i örat tre gånger varje dag i sju dagar. När vi skulle hämta ut medicinen på apoteket så fanns där inget recept, men det fixade sej hon som jobbade på apoteket ringde vårdcentralen så vi fick ut vårt recept. Nej du nu kommer John blund

Inga kommentarer: