onsdag 9 juli 2008



Ja herre gud vad dagarna går fort. Vi hade ju hemlig resa med svärmor igår och det var en jätte fin dag. Vi började med trasmatte utställning i Ransäter och avslutade resan med Mårbacka hos Selma Lagerlöv. Så det blev även en upplevelse för mej jag har aldrig varit till Mårbacka, det var jätte fint där. Men jag fick huvudvärk så jag trodde huvudet skulle spricka. Man har ju gått och kisat med ögonen hela dagen så det var väl av det som man fick huvudvärk och så har man druckit dåligt. Vi var till min gubbes systers dotter och hälsade på de har köpt hus, det var ett fint litet hus som dom rustat upp som dom ville ha det. Men det var skönt att få komma hem, vi var och hämtade hem vår yngsta dotter som varit hos sin syster så vi var inte hemma förrän runt 23,00 tiden. ikväll ska vi göra ett nytt försök och se om vi får se några mera älgar. Vi var ute i tisdags men då såg vi inte en enda en, bara fotavtrycken. Får glömma kameran hemma då kanske man får se både det ena eller det andra. Jo vi såg en vråk om tisdag när vi var ute den håll jag på att glömma bort. Tjingelin

1 kommentar:

Anonym sa...

Om du har tur kanske du får se en varg också.Det gjorde grabben igår kväll när han åkte hem från G-berg.Kram Helena